خبرگزاری اصفهان 15 اجرای عملیات بهسازی و اصلاح هندسی معابر منطقه ۹ اصفهان - اصفهان 15

به گزارش اصفهان ۱۵، سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائلی که می‌تواند در اجرای طرح‌های ترافیکی و کاهش میزان تصادفات درون‌شهری نقش مهمی ایفا کند، اجرای طرح‌های مربوط به اصلاح هندسی معابر و میادین است.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی افزود: عملیات اصلاح هندسی و مناسب‌سازی معابر و پیاده‌روها با هدف ساماندهی ساختار و فضاهای شهری با دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در سطح منطقه ۹ در حال انجام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات اجرای اصلاح هندسی ورودی محله جنیران شامل جدول‌گذاری، مناسب‌سازی و پیاده‌روسازی به‌منظور دسترسی مناسب محلی به‌ویژه تردد معلولان و افراد کم‌توان جسمی، رفع خطر و اجرای جزیره ترافیکی از سوی واحد عمران منطقه در دست اقدام است.

وی با تاکید بر خدمت‌رسانی شایسته در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان گفت: اصلاح هندسی مورد نیاز در سطح منطقه مطابق با طرح‌های ابلاغی اداره حمل‌ونقل و ترافیک با هدف تسهیل در عبور و مرور عابران، رفع خطر و استانداردسازی ورودی و خروجی محله‌ها اجرا خواهد شد.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: طراحی و اصلاح هندسی صحیح تقاطع‌ها و معابر شهری، علاوه بر رفع گره‌های ترافیکی، دستیابی به اهدافی نظیر ساماندهی وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده و تأمین رضایت شهروندان را نیز به دنبال دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 270 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 1 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها