خبرگزاری اصفهان 15 اجرای عملیات آشکارسازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان - اصفهان 15

به گزارش اصفهان ۱۵، سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: کمبود دید و روشنایی در گذرگاه‌های هم‌سطح عابران پیاده یکی از اصلی‌ترین علل بروز تصادفات عابر و خودرو است که کانالیزه کردن محل عبور عابران و ایجاد روشنایی متمایز در محل تردد، از راهکارهای مهم کاهش این نوع حوادث به‌شمار می‌رود.

وی افزود: روشنایی گذرگاه‌های عابر پیاده نه تنها موضوعی تزئینی نیست، بلکه روشی نو و جدید برای تأمین امنیت و آسودگی شهروندان برای تردد ایمن از معابر به حساب می‌آید.

مدیر منطقه ۹ اصفهان با بیان اینکه اجرای طرح آشکارسازی گذرگاه عابر پیاده نظیر ایجاد شهر روان، ایمن، سرزنده و پویا همچنین تأمین ایمنی حرکت سواره و پیاده در شب را برای شهروندان به همراه دارد، خاطرنشان کرد: در این طرح، آشکار سازی ۱۰ گذرگاه عابر پیاده در خیابان‌های آتشگاه، قدس و شهید حجازی در دست اقدام است.

اجرای عملیات آشکارسازی گذرگاه‌های عابرپیاده در منطقه ۹ اصفهان

وی با بیان اینکه منطقه ۹ این عملیات را با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به مدت سه ماه اجرایی می‌کند، افزود: طرح اجرای آشکارسازی گذرگاه‌های عابر پیاده بر حسب نیاز و با برنامه‌ریزی مدون در سطح منطقه ادامه دارد.

قاضی‌عسگر با تاکید بر خدمت‌رسانی شایسته در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان اضافه کرد: سه خط سرعت‌گیر پلاستیکی به منظور آرام‌سازی و ایمن‌سازی تردد خودروها در خیابان شهید عشوریون با یک میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 206 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 8 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها