خبرگزاری اصفهان 15 اجرای سامانه مدیریت دانش شهرداری اصفهان در کلان‌شهرها - اصفهان 15

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های خوبی که طی چند سال گذشته در شهرداری اصفهان انجام شده سامانه مدیریت دانش شهرداری اصفهان است، اظهار کرد: سامانه مدیریت دانش یک پایگاه اطلاعاتی از پژوهش‌ها اعم از مقالات، طرح‌های پژوهشی، پایان نامه‌ها، تجربیات و دانش‌های فردی و سازمانی است که در حوزه شهرداری اصفهان و سایر کلان‌شهرهای کشور این سامانه طراحی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۲ هزار رکورد اطلاعاتی داخل این سامانه به ثبت رسیده است، افزود: در راستای این بستر اطلاعاتی، تفاهم‌نامه‌هایی را با سایر کلان‌شهرها امضا و اطلاعات این شهرهای بزرگ را نیز در سامانه بارگذاری کردیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان اضافه کرد: سامانه مدیریت دانش، قابلیت جست‌وجوی موضوعی قوی در زمینه فعالیت‌های مطالعاتی و پژوهشی دارد که در شهرداری‌ها انجام شده است و علاقمندان و پژوهشگران می‌توانند از این اطلاعات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دسترسی به این سامانه را غیر از اصفهان برای مشهد و شیراز نیز ایجاد کرده‌ایم، همچنین بعضی از شهرهای استان اصفهان هم به این سامانه پیوستند.

ابراهیمی افزود: سامانه مدیریت دانش یک پایگاه دانشی ارزشمند است که می‌تواند برای سیاست‌گذاری‌های حوزه شهری به نوعی مقدمات و پیش نیازهای اولیه را تأمین کند و در همه شهرهای کشور در حوزه مدیریت شهری به عنوان پایگاه مرجع شناخته شود.

وی تاکید کرد: درصددیم با کلان‌شهرهای مشهد، شیراز، تبریز و تهران به یک پایگاه اطلاعاتی مشترک در زمینه پژوهش و مطالعات شهری برسیم که لازم است در هر کلان‌شهری پایگاه اطلاعاتی اولیه وجود داشته باشد و در مرحله بعد به سمت یکپارچگی برود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: با به‌کارگیری نتایج مطالعات و پژوهش‌ها تصمیمات بهتر و صحیح‌تری در این راستا گرفته شود و شهر بهتری داشته باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 160 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 24 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.