خبرگزاری اصفهان 15 اجرای بتن‌ریزی تابلیه پل زیرگذر اندیشه - اصفهان 15

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، با بیان اینکه شب گذشته (سه‌شنبه یازدهم مردادماه) عملیات بتن‌ریزی «تابلیه» پل زیرگذر اندیشه با استفاده از ۴۷۰ تن بتن انجام شد، اظهار کرد: عملیات بتن‌ریزی تابلیه پل زیرگذر اندیشه از ساعات پایانی شب گذشته با یک دستگاه پمپ بتن و ۱۲ دستگاه تراک میکسر آغاز شد و تا اوایل صبح امروز به طول انجامید.

وی در خصوص مزایای احداث پل زیرگذر اندیشه، خاطرنشان کرد: این پروژه به‌منظور ایجاد دسترسی آسان باند کندروی ضلع شمالی اتوبان ذوب‌آهن از سمت شهر ابریشم به چهارراه کشاورزی در نظر گرفته شده است که این کندرو پیش از این با باند اصلی سرعت تداخل داشت و باعث بروز تصادفات متعدد منجر به فوت می‌شد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه احداث پل زیرگذر اندیشه از اردیبهشت‌ماه امسال آغاز شد و تاکنون ۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رحمتی با اشاره به مشخصات پروژه پل زیرگذر اندیشه، افزود: طول این پروژه ۴۵۰ متر است که به همراه ۱۱۰ متر پل و ۳۰۰ متر دسترسی و کندرو محاسبه شده است که در مراحل اجرای آن ۲۴ هزار متر مکعب خاک‌برداری، ۴۵۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی، ۱۳۰۰ تن آسفالت و ۵۵۰ تن آرماتور استفاده شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 404 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 3 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها