خبرگزاری اصفهان 15 اتوی مو عامل اصلی آتش سوزی یک منزل مسکونی در کاشان - اصفهان 15

روح الله فدایی در گفت و گو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به اینکه برخی از بی احتیاطی‌های کوچک سبب حوادث بزرگی می‌شود، اظهار داشت: بی احتیاطی به هنگام استفاده از دستگاه اتوی مو، موجب بروز آتش سوزی یک منزل مسکونی شده است.

وی ابراز داشت: ستاد فرماندهی آتش نشانی به محض مطلع شدن از این حادثه در ساعت ۹:۲۴ صبح امروز بی درنگ زنگ ایستگاه شماره ۲ را به صدا درآورد و دو تیم از آتش نشانان را روانه انتهای بلوار صنعت کاشان کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان تصریح کرد: پس از رسیدن به محل مشاهده شد اتاق خواب منزل به شکل کامل دچار حریق شده است اما خوشبختانه با حضور به موقع تیم‌های اعزامی آتش نشانی قبل از سرایت آتش به دیگر قسمت‌های منزل در همان لحظات اولیه حریق اطفا شد.

وی بیان داشت: بررسی‌های اولیه نشان داد که احتمال دارد قرار دادن اتوی موی روشن برای داغ شدن، در مجاورت مواد قابل اشتعال و ترک محل به مرور باعث بروز این حادثه شده باشد.

فدایی همچنین از سخنان خود از نجات جان یک نوجوان ۱۷ ساله از ارتفاع ۱۲ متری یک درخت در کاشان خبر داد و افزود: نوجوانی ۱۷ ساله که برای آوردن توپ از یک درخت ۱۲ متری بالا رفته بود و به علت ناتوانی در پایین آمدن از آتش نشانان کاشانی کمک خواسته شد.

وی گفت: خانواده این نوجوان از طریق سامانه ۱۲۵ خبر این حادثه را که در بلوار دانشجو (جنب پارک آیت الله مدنی) به وقوع پیوسته بود را به سازمان اطلاع می‌دهند و سریعاً تیم امداد و نجات ایستگاه دو این سازمان به محل اعزام می‌شوند و به موقع نسبت به پایین آوردن این نوجوان اقدام می‌کنند.

کد خبر ۵۱۷۴۷۴۹

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 515 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 12 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها