خبرگزاری اصفهان 15 ابرسازه‌های تفریحی اصفهان در شب شهادت امام صادق (ع) تعطیل است - اصفهان 15

به گزارش اصفهان ۱۵، سعید ساکت ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیرامون جزئیات فعالیت اماکن تحت مدیریت این شرکت اظهار کرد: همزمان با شب شهادت امام صادق (ع) ظرفیت‌های تفریحی در اماکن تحت مدیریت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان از جمله تله‌کابین صفه، مجموعه تفریحی شهر رویاها و بولینگ صفه در روز دوشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ تعطیل خواهد بود.

وی افزود: مجموعه تله‌کابین صفه در این روز تعطیل خواهد بود، همچنین مجموعه شهر رویاها همزمان با شب شهادت امام صادق (ع) تعطیل است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز تابستان و ماه خرداد پیرامون جزئیات فعالیت اماکن تحت مدیریت این شرکت گفت: از ابتدای خرداد ۱۴۰۲ تله‌کابین و بولینگ صفه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ آماده ارائه خدمت به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مجموعه شهر رویاها همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ آماده ارائه خدمات به علاقه‌مندان حوزه بازی و سرگرمی خواهد بود.

وی با اشاره به ساعت فعالیت تله‌سیژ ناژوان گفت: مجموعه تفریحی تله‌سیژ ناژوان در قلب پارک جنگلی و با دارا بودن فضای طبیعی و بکر، هر روز از ۱۰ صبح تا غروب آفتاب میزبان گردشگران است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 173 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 15 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها