خبرگزاری اصفهان 15 آمار کرونا اصفهان ۷ مرداد؛ بدون فوتی و ۷۲۱ ابتلای جدید - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص وضعیت آمار بیماری کرونا در استان اصفهان (به‌جز کاشان و آران‌وبیدگل)، اعلام کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا یک میلیون و ۵۰۷ هزار و ۴۳۴ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند.

در این بازه زمانی کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۵۰۱ هزار و ۳۸۷ نفر و موارد نمونه گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) یک هزار و ۴۲۷ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۲۱ نفر گزارش شده است.

۲۱۱ هزار و چهار نفر تعداد کل بستری‌شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و تعداد بستری‌شدگان فعلی در بیمارستان‌ها ۶۱۵ نفر است.

تعداد بیماران بستری ۲۴ ساعت قبل در مراکز درمانی استان اصفهان به‌جز کاشان و آران و بیدگل ۱۲۱ نفر است که از این تعداد ۷۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

آمار کل فوت‌شدگان قطعی ۱۱ هزار و ۷۵۷ نفر و آمار فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان (به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل) شش هزار و ۸۰۸ نفر بوده است.

در ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان (به‌جز کاشان و آران‌وبیدگل) مورد فوتی بر اثر ابتلاء به کرونا گزارش نشده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 162 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 29 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.