خبرگزاری اصفهان 15 آغاز پویش ملی «عید تا عید» به نفع مددجویان بهزیستی - اصفهان 15

به گزارش اصفهان ۱۵ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بهزیستی کشور، مژگان رضازاده کاوری در آستانه عید سعید قربان ضمن اعلام آمادگی نسبت به جذب و دریافت نذورات و هدایای مردمی به نفع مددجویان تحت‌پوشش، اظهار کرد: پویش ملی «عید تا عید» با هدف مشارکت جمعی و استفاده از توان و ظرفیت مردم، خیران و نیکوکاران در اقصی نقاط کشور و در راستای تأمین بخشی از نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های تحت‌پویش بهزیستی در همه استان‌ها از عید سعید قربان تا عید غدیر اجرا می‌شود.

وی افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند در عید قربان نذورات و قربانی خود را برای ارسال سریع به جامعه هدف بهزیستی به ادارات کل بهزیستی استان‌ها، ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، مجتمع‌ها و مؤسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی تحویل دهند. همچنین در روز عید سعید غدیر طرح اطعام غدیر با مشارکت خیران و مردم کشور اجرا خواهد شد.

سرپرست دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: خیران می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق درگاه اینترنتی mosharekat.behzisti.ir یا کد دستوری #۹*۷*۷۳۳* و #۵*۵*۷۴۱* یا شماره کارت مجازی ۷۰۷۵-۷۰۷۰-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و همچنین از طریق نرم‌افزارهای موبایلی آپ، سکه، بی‌باد، پاس، همراه کارت، ستاره یک، تاپ و ۷۲۴ اهدا کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 333 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 9 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.