خبرگزاری اصفهان 15 آغاز ترمیم و روکش آسفالت معابر محله لیمجیر در منطقه ۱۱ اصفهان - اصفهان 15

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، اظهار کرد: عملیات اجرایی روکش و ترمیم آسفالت معابر محله لیمجیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با تخصیص اعتباری به ارزش ۸۰ میلیارد ریال از گذر هجرت ۲ آغاز شده و در حال انجام است و مدت زمان اجرای این پروژه چهار ماه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: عملیات عمرانی تنها در کالبد فیزیکی زندگی شهروندان اثرگذار نیست، بلکه این اقدامات مدیریت شهری نقش مؤثری در افزایش رضایتمندی و ارتقای آستانه تاب‌آوری جامعه خواهد داشت.

آغاز ترمیم و روکش آسفالت معابر محله لیمجیر در منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر همین اساس امروزه نقش مجموعه شهرداری‌ها در کیفیت زندگی شهروندان پررنگ ارزیابی می‌شود، زیرا کم‌کاری‌های آن‌ها بر گسترش نارضایتی شهروندان از شرایط دامن زده است و فعالیت ثمربخش آن‌ها می‌تواند به جوشش انرژی مثبت در جامعه تبدیل شود.

وی با اشاره به مطالبه وضعیت نابسامان آسفالت معابر توسط شهروندان گفت: حفاری‌های شرکت‌های خدمات‌رسان یکی از دلایل مشکلات آسفالت معابر سطح شهر است که در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان، ارتقای کیفی معابر و بهبود تردد، سیما و منظر شهری را با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان در دستور کار قرار داده‌ایم.

آغاز ترمیم و روکش آسفالت معابر محله لیمجیر در منطقه ۱۱ اصفهان

محمدحسینی با بیان اینکه برای تسهیل در تردد وسایل نقلیه، عملیات لکه‌گیری آسفالت به‌طور مستمر و پراکنده در معابر اصلی و فرعی منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در حال انجام است، ادامه داد: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود شهرداری برای بهسازی و زیباسازی استفاده خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 150 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 9 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها