خبرگزاری اصفهان 15 آسفالت بیش از ۴۵ هزار مترمربع از معابر منطقه ۵ اصفهان - اصفهان 15

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار کرد: به‌منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی مسیر رفت‌و آمد شهروندان، لکه‌گیری و آسفالت معابر، زیرسازی و آسفالت و روکش آسفالت معابر فرعی محلات با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به‌عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، افزود: هدف از اجرای این عملیات ارتقای کیفیت آسفالت معابر برای تقویت زیرساخت‌های معابر شهری با توجه به تأثیرپذیری معابر استاندارد و باکیفیت در ترافیک شهری است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات‌های عمرانی می‌تواند نقش مؤثری در افزایش رضایتمندی و ارتقای آستانه تاب‌آوری جامعه فراهم کند، تصریح کرد: اداره عمران منطقه با اعتباری بالغ‌بر ۱۷۰ میلیارد ریال از ابتدای سال تا شهریورماه در حال اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر، زیرسازی و آسفالت و روکش آسفالت معابر فرعی محلات در سطح منطقه است.

وی ادامه داد: در راستای مناسب‌سازی سطح معابر، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از خرابی روسازی آسفالت‌ها و تأمین سطحی ایمنی در معابر، بالغ‌بر ۴۷۰۰ تن آسفالت برای بیش از ۴۵ هزار مترمربع از معابر سطح منطقه استفاده شده است.

کارگر خاطرنشان کرد: در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات شهروندان، اجرای این عملیات در اتوبان‌های شهید اقارب‌پرست و شهدای صفه، خیابان‌های حکیم نظامی، نظر، توحید و بسیاری از معابر سپاهان‌شهر شامل بلوارهای غدیر، تعاون، توحید، الوند و نبوت، خیابان‌های ایثار، فارابی، توحید و تعاون وچهارراه‌ها و گذرهای سطح منطقه در حال انجام است که این امر رضایت شهروندان را به‌همراه دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 203 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 24 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها