خبرگزاری اصفهان 15 آزادسازی ۹۷ درصد مسیر رینگ چهارم در محدوده منطقه ۱۵ اصفهان - اصفهان 15

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، اظهار کرد: یکی از مسائلی که بر روند پیشرفت پروژه حلقه حفاظتی شهر اصفهان که نه‌تنها تأثیر مستقیم در سرعت اجرای این پروژه شاخص دارد، بلکه ادامه آن بدان گره خورده است، توافق با مالکان اراضی و ملک‌های موجود در مسیر طرح برای آزادسازی است که در این راستا جلسات فشرده توافق با مالکان در طول هفته در حال برگزاری است.

وی افزود: توافق با مالکان ۹۷ درصد از هفت کیلومتر مسیر رینگ چهارم واقع در محدوده منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان یعنی حدود ۳۰۱ هزار مترمربع صورت گرفته و آزادسازی آن انجام شده است.

آزادسازی ۹۷ درصد مسیر رینگ چهارم در محدوده منطقه ۱۵ اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: در هفت کیلومتر حلقه حفاظتی چهارم شهر اصفهان که در این منطقه قرار گرفته است، ۳۱۴ ملک با مساحتی در حدود ۳۱۰ هزار متر مربع واقع شده که ۲۷۲ ملک آزادسازی شده است و فقط ۴۲ ملک دیگر با متراژی در حدود ۹ هزار متر مربع برای توافق با مالکان برای آزاد سازی باقی‌مانده است.

وی با اشاره به هزینه و زمان اتمام آزادسازی‌های این پروژه اظهار کرد: تا کنون چهار هزار میلیارد ریال اعتبار به آزادسازی این ابر پروژه تخصیص داده شده است و طبق زمان‌بندی و پیش‌بینی بنا بر این است که تا پایان آبان ماه سال جاری این مهم انجام شود.

نظری‌پور تصریح کرد: عملیات آزادسازی و عمرانی رینگ چهارم در فاز اول و دوم حدفاصل کیلومتر سه تا هفت به‌صورت کامل انجام شده است و قسمت‌های باقی‌مانده مربوط به فاز سوم یعنی از انتهای تقاطع غیر همسطح سردار سلیمانی تا پل شهدای دهنو را شامل می‌شود.

آزادسازی ۹۷ درصد مسیر رینگ چهارم در محدوده منطقه ۱۵ اصفهان

وی با اشاره به هزینه ۹ هزار میلیارد ریالی احداث این پروژه خاطرنشان کرد: در مسیر رینگ چهارم در حال حاضر تقاطع غیرهمسطح شهدای بهاران به‌صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، تقاطع غیر همسطح شهدای دهنو در حدود ۹۰ درصد و تقاطع غیر همسطح شهدای خاتون‌آباد در حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با احتساب احداث مسیر هفت کیلومتری رینگ چهارم بالغ بر ۹ هزار میلیارد ریال برای احداث این پروژه شاخص هزینه شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 170 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 23 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.