خبرگزاری اصفهان 15 آذین‌بندی محلات منطقه ۹ اصفهان با تصویر شهدای عملیات محرم - اصفهان 15

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار کرد: ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان یکی از روزهای مهم و به یاد ماندنی از حماسه‌آفرینی مردم دیار نصف جهان است که هرگز از اذهان ملت شریف ایران به ویژه مردم شهیدپرور اصفهان پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به آذین‌بندی محلات منطقه ۹ اصفهان از تصاویر شهدای حماسه‌ساز عملیات محرم افزود: مانور ایثار و همدلی از بیست‌وچهارم تا بیست‌وششم آبان سال جاری در میادین و چهارراه‌های سطح این منطقه از جمله جهاد، قدس، آتشگاه، شهید مظاهری و میدان سقاخانه واقع در خیابان میرزا طاهر در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شاخص منطقه ۹ اصفهان مراسم تکریم از فرزندان مدافعان حرم استان اصفهان به میزبانی اداره فرهنگی و اجتماعی و ورزشی این منطقه با همکاری پایگاه بسیج در مسجد حبیب واقع در خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی است که در این مراسم از ۳۸ فرزند مدافع حرم استان تجلیل می‌شود.

قاضی‌عسگر ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های این هفته که با شعار «اصفهان شهر زندگی، شهر ایثار» در نظر گرفته شده ویژه برنامه «شهید کوچه ما روشنایی شهر است» از بیست‌وچهارم تا بیست‌وششم آبان بعد از نماز مغرب و عشا در محلات جروکان، منارجنبان و آزادان برگزار می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 15 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.