خبرگزاری اصفهان 15 آذین‌بندی شهر اصفهان با ۲ هزار پرچم شهری به‌مناسبت دهه کرامت - اصفهان 15

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به زیباسازی شهر اصفهان در دهه کرامت و تشکیل جلسه ستاد آذین‌بندی اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری، معاونت خدمات شهری مناطق و سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان عهده‌دار اجرای برنامه‌ها در دهه کرامت هستند.

وی با اشاره به پروژه‌های زیباسازی شهرداری اصفهان در دهه کرامت افزود: دیوارنگاره میدان امام حسین (ع)، طراحی و اجرای حدود دو هزار پرچم شهری با طرح ویژه دهه کرامت، ریسه‌بندی و آذین‌بندی شهر با ۴۰۰ ریسه به طول سه هزار متر انجام شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به طرح‌های حجمی داخل سازه‌های شیشه‌ای تبلیغاتی سطح شهر خاطرنشان کرد: به‌مناسبت دهه کرامت حدود ۱۰۰ سازه ویژه در شهر نصب شده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های ویژه در خیابان امام رضا (ع) در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: آذین‌بندی ویژه‌ای در خیابان امام رضا (ع) انجام شده است، همچنین به مدت ۱۰ شب در این خیابان جشن‌های ویژه دهه کرامت با همکاری مشترک بین سازمان فرهنگی و سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 221 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 22 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها