خبرگزاری اصفهان 15 صدور مجوز دومین مرکزنگهداری معتادان متجاهر استان اصفهان در کاشان - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، علیرضا رئوفی نیا ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کاشان شهرستانی مهاجرپذیر است، ابراز داشت: معتادان متهاجر با رفتارهای ناشی از اعتیاد و با ظاهری زشت، تأثیرات مخاطره آمیزی برای شهروندان ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه این افراد معمولاً مرتکب جرایم مختصر شده و اصلاح نمی‌شوند، ابراز داشت: طرح آرامش ۱۴۰۰ نوروز امسال به منظور جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان کاشان اجرایی می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با اشاره به اینکه اجرای این طرح تا پایان نوروز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این افراد در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف مقابله با معتادان پرخطر جمع‌آوری می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶ مرکز ترک اعتیاد در کاشان وجود دارد، خاطرنشان کرد: این مراکز به عنوان مرکز درمان اقامتی میان مدت ذیل ماده ۱۵ قانون مبارزه با مواد مخدر مشغول فعالیت هستند.

رئوفی نیا ادامه داد: این مراکز زیر نظر یک تیم نظارت با عضویت نمایندگان فرمانداری، اداره بهزیستی، دانشگاه علوم‌پزشکی، نیروی انتظامی و دادستانی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مجوز فعالیت یک مرکز نگهداری معتادان متجاهر در کاشان صادر شده است، افزود: این مرکز نیز ذیل ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان گفت: این مرکز دومین نمونه در استان اصفهان و تنها مرکز نگهداری معتادان متجاهر در شمال استان اصفهان است.

کد خبر ۵۱۷۰۳۴۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 559 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها