خبرگزاری اصفهان 15 ۷۵ هزار بیمار مبتلا به کرونا درمراکز درمانی اصفهان بستری شده‌اند - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، بهروز کلیدری صبح یکشنبه در یکصد و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۷۵ هزار بیمار مبتلا به کرونا در ۵۸ مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند، اظهار داشت: کادر درمان در این بازه زمانی هزاران نفر از کادر درمان به کرونا مبتلا شدند اما باز هم از خدمت سرباز نزدند.

شهادت ۱۳ نفر از کادر درمان اصفهان در بحران شیوع کرونا

وی با بیان اینکه تلاش‌های کادر درمان با هیچ چیزی جبران پذیر نیست، ادامه داد: تاکنون ۱۳ نفر از کادر درمان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به شهادت رسیده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن قدردانی از همه کسانی که در مدیریت بحران شیوع کرونا همراه علوم پزشکی بودند، ابراز داشت: در این زمینه مسئولان شهری و استانی، صنایع، خیران و … در این بحران همکاری خوبی داشتند.

شرایط استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا در وضعیت شیب کند صعودی است

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط استان در زمینه شیوع کرونا دارای شیب کند صعودی است، افزود: اگر این وضعیت مدیریت شود می‌توان شرایط سخت را پشت سرگذاشت.

کلیدری با بیان اینکه در حال حاضر به صورت میانگین ۵۰۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اصفهان بستری هستند، ادامه داد: حدود ۸۰ نفر نیز در وضعیت حاد این بیماری به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه تا جایی که امکان دارد باید سفرها در کشور محدود شود، ادامه داد: چنانچه تا سه ماه آینده تحمل کنیم و واکسیناسیون کامل شود چرخه بیماری محدود خواهد شد و شرایط خوبی را تجربه خواهیم کرد.

کد خبر ۵۱۶۹۰۰۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 362 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 20 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها