خبرگزاری اصفهان 15 ۷۱۷ هزار خودرو طی۱۳ فروردین در اصفهان تردد کردند - اصفهان 15

مهدی خضری در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین در مجموع ۱۷ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۳۹۵ خودرو در محورهای استان اصفهان تردد داشتند، اظهار داشت: این میزان تردد در طرح نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۴ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری یک میلیون و ۲۳۹ هزار و ۸۷۲ خودرو به استان اصفهان وارد شده است، ادامه داد: این آمار در سال گذشته ۶۰۶ هزار و ۷۰ مورد بوده که با رشد ۱۰۵ درصدی در این زمینه رو به رو بوده‌ایم.

یک میلیون و ۳۲۷ هزار خودرو از اصفهان خارج شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی سال ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین نیز یک میلیون و ۳۲۷ هزار و ۵۴۲ خودرو از استان اصفهان خارج شده است، اضافه کرد: این آمار نسبت به سال گذشته که ۵۹۸ هزار و ۷۲۸ مورد بوده با افزایش ۱۲۲ درصدی رو به رو بوده است.

وی با بیان اینکه در روز ۱۳ فروردین نیز ۷۱۷ هزار و ۷۶ خودرو در محورهای استان اصفهان تردد داشته اند، ادامه داد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۹۲ درصد افزایش داشته است.

خضری با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۵۱ هزار و ۵۱۳ خودرو به استان اصفهان وارد شده است، ابراز داشت: در این بازه زمانی ۵۷ هزار و ۹۷۴ خودرو نیز از استان خارج شده است.

کد خبر ۵۱۷۹۹۵۱

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 154 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها