خبرگزاری اصفهان 15 ۶ شهر اصفهان در وضعیت قرمز کرونا/۸ شهر در وضعیت نارنجی قرار گرفت - اصفهان 15

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به روند و به رشد شیوع کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: چنانچه این روند ادامه داشته باشد طی دو هفته آینده شاهد قرمز شدن وضعیت کل استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت ۶ شهر استان اصفهان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند، ابراز داشت: در حال حاضر شهرستان‌های خوانسار، گلپایگان، نجف آباد، فلاورجان، لنجان و شاهین شهر و میمه در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین به نارنجی شدن هشت شهر استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: اصفهان، مبارکه، کاشان، آران و بیدگل، سمیرم، تیران و کرون، نائین و فریدن در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

وی با بیان اینکه اردستان، برخوار، خمینی‌شهر، خورو بیابانک، دهاقان، شهرضا، فریدونشهر، نطنز، چادگان و بویین میاندشت در وضعیت زرد کرونا قرار دارند، اضافه کرد: هیچ شهری در استان اصفهان در وضعیت آبی کرونا نیست.

نجیمی تصریح کرد: روند تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اصفهان رو به افزایش است و به زودی به تعداد بیمارستان‌های ریفرال کرونا در استان اصفهان افزوده خواهد شد.

کد خبر ۵۱۷۹۶۲۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 540 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها