خبرگزاری اصفهان 15 ۳۶ هزار و ۵۰۰ اصفهانی در نزاع مشارکت داشتند - اصفهان 15

علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به آمار ۱۱ ماه مرگ و میر مسمومیت ناشی از گاز مونواکسیدکربن اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲ نفر شامل ۳۷ مرد و پنج زن به دلیل گازگرفتگی در استان اصفهان جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی ۱۵۲ نفر شامل ۵۲ زن و ۱۰۰ مرد بر اثر حوادث گازگرفتگی دچار مسمومیت شده‌اند.

مرگ ۸۰ اصفهانی بر اثر غرق شدگی

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در ادامه با اشاره به کاهش آمار غرق شدگی در استان اصفهان ابراز داشت: در این بازه زمانی ۸۰ نفر بر اثر غرق شدگی جان باخته‌اند که ۶۳ نفر از آنها مرد و ۱۷ نفر زن بوده‌اند.

وی گفت: آمار تلفات غرق‌شدگی در ۱۱ ماه سال جاری ۲۷ مورد در رودخانه، ۶ مورد در سد و دریاچه مصنوعی، ۲۰ نفر در استخر کشاورزی، چهار نفر در استخر شنا، ۱۸ نفر در کانال آب، یک نفر در دریاچه طبیعی، یک نفر در حوض و حوضچه، و سه نفر در سایر مکان‌ها بوده است.

۲۸ نفر بر اثر برق گرفتگی جان باختند

سلیمانی‌پور با بیان اینکه در ۱۱ ماه امسال ۲۸ مورد بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده‌اند، ادامه داد: از این تعداد چهار نفر زن و ۲۴ نفر مرد بوده‌اند.

وی همچنین به کاهش آمار مراجعان نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان در ۱۱ ماه امسال نیز اشاره کرد و افزود: در این بازه زمانی ۳۶ هزار و ۵۴۹ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به این مراکز مراجعه کرده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷.۷ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: از کل مراجعان نزاع تعداد ۱۲ هزار و ۹۱۰ نفر زن و ۲۳ هزار و ۶۳۹ نفر مرد بوده اند.

کد خبر ۵۱۶۹۶۱۳

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 562 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.