خبرگزاری اصفهان 15 ۱۶۰۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد / مرگ ۴۴ نفر - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، آرش نجیمی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز منطقه کاشان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر سه هزار و ۸۱۱ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد یک هزار و ۶۰۳ بیمار مبتلای قطعی کرونا بوده‌اند، ادامه داد: ۳۵۷ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت اخیر ۳۰۳ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مجموع دو هزار و ۳۹۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند، ابراز داشت: از این تعداد ۳۹۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه این مراکز درمانی نگهداری می‌شوند.

نجیمی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۴۴ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند، افزود: از این تعداد تاکنون تست ۳۰ نفر مثبت کرونا بوده است.

کد خبر ۵۱۹۹۰۳۳

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 365 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها