خبرگزاری اصفهان 15 ۱۴ شهر اصفهان در وضعیت زرد کرونا/۵ شهرستان در وضعیت قرمز و نارنجی - اصفهان 15

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره آخرین رنگ بندی شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در زمینه شیوع کرونا اظهار داشت: در جدیدترین رنگ‌بندی اعلام شده ۱۴ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی افزود: اردستان، اصفهان، خمینی شهر، دهاقان، چادگان، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فریدن، فریدونشهر، فلاورجان، نائین، نطنز و نجف آباد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه سه شهرستان برخوار، بویین میاندشت و خور و بیابانک در وضعیت آبی کرونا هستند، اضافه کرد: دو شهرستان خوانسار و گلپایگان نیز همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌های مبارکه، لنجان و تیران و کرون نیز در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند، ابراز داشت: باید توجه داشت که تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا افزایش چشمگیری داشته است.

نجیمی با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌هایی مانند اصفهان، نجف آباد و شاهین شهر و میمه مناسب نیست، افزود: امکان تغییر وضعیت این شهرستان‌ها از زرد به نارنجی نیز در روزهای آینده وجود دارد.

وی با اشاره به کاهش محسوس رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اصفهان ادامه داد: تجمع در مراکز مختلف در استان اصفهان منجر به شیوع بیشتر کرونا در اصفهان شده است.

کد خبر ۵۱۷۶۶۰۰

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 501 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها