خبرگزاری اصفهان 15 ۱۴ شهر اصفهان در وضعیت زرد کرونا / گلپایگان و خوانسار قرمز شدند - اصفهان 15

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی شهرهای استان اصفهان به جز منطقه کاشان در زمینه شیوع کرونا از چهارم فروردین اظهار داشت: در حال حاضر ۱۴ شهرستان استان اصفهان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

وی گفت: در حال حاضر شهرستان‌های اردستان، اصفهان، تیران، خمینی شهر، دهاقان، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فریدن، فریدونشهر، فلاورجان، نائین، نطنز و نجف آباد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه چهار شهرستان برخوار، بویین میاندشت، چادگان و خور و بیابانک در وضعیت آبی کرونا قرار دارند، ادامه داد: دو شهرستان خوانسار و گلپایگان نیز به دلیل افزایش تردد در این شهرستان‌ها در وضعیت قرمز و بسیار پرخطر کرونا قرار گرفتند.

مبارکه و لنجان در وضعیت نارنجی کرونا

وی با بیان اینکه دو شهرستان مبارکه و لنجان نیز در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند، اضافه کرد: این امر به دلیل مراودات زیاد این دو شهرستان با استان خوزستان بوده است.

نجیمی با تاکید بر اینکه ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی از شهرهای خوانسار و گلپایگان ممنوع است، ادامه داد: احتمال افزایش تعداد شهرستان‌های نارنجی و قرمز در روزهای آینده وجود دارد چرا که تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها روز به روز در حال افزایش است.

همه بیمارستان‌ها وظیفه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را دارند

وی با تاکید بر اینکه همه بیمارستان‌های استان اصفهان وظیفه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را دارند، گفت: دو بیمارستان عیسی ابن مریم و خورشید نیز ویژه این بیماران در حال ارائه خدمات هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به کاهش محسوس رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصفهان اشاره کرد و گفت: در این زمینه از شهروندان در خواست داریم برای کمک به کادر درمان و حفظ سلامتی خود نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود فروردین سختی را در زمینه شیوع کرونا پیش رو خواهیم داشت.

کد خبر ۵۱۷۵۲۳۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 185 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 12 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها