خبرگزاری اصفهان 15 کشف کارگاه تولید غیرمجاز عرقیات در کاشان - اصفهان 15

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با همکاری کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، پس از اخذ دستور مقام محترم قضائی یک کارگاه را که در آن به صورت غیرمجاز اقدام به تولید گلاب و عرقیات می‌نمود را کشف و کلیه اقلام و دستگاه‌های آن را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه این کارگاه غیرمجاز پس از جمع‌آوری مقداری عرقیات فاقد مجوز از سطح عرضه و ردیابی آن محصولات کشف شد، افزود: در این کارگاه محصولات در شرایطی کاملاً غیربهداشتی و غیر اصولی و با برچسب جعلی تحت عنوان یکی از شرکت‌های معتبر تولید شده و به صورت عمده و جزئی به بازار عرضه می‌شد.

این مقام انتظامی افزود: نزدیک به ۵۰۰ لیتر عرقیات جعلی و تقلبی چند دستگاه عرق‌گیری و نیز مقدار زیادی برچسب با عناوین مختلف از این مکان کشف و توقیف شد و پرونده آن جهت طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم هنگام خرید هرگونه فرآورده طبیعی و سنتی بسته‌بندی شده حتماً به تاریخ تولید و انقضا و نیز پروانه‌های بهداشتی درج شده بر روی بسته بندی محصول دقت کنند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 462 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.