خبرگزاری اصفهان 15 کشف انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در کاشان - اصفهان 15

سرهنگ حسین بساطی، در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار کرد: پدیده قاچاق علاوه بر از بین بردن هویت ملی، منجر به اختلال در نظام اقتصادی و برنامه‌ریزی‌های ملی برای رشد و بالندگی کشور می‌شود.

وی ادامه داد: با تشکیل پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان کاشان، گام‌های مؤثری در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولیدات ملی برداشته شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند فرد سودجو و عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی را در شهر کاشان شناسایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با همراهی کارشناسان اداره بهداشت، در بازرسی از انبار بیش از یک هزار و ۴۵۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی را کشف کردند.

وی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال دانست و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق علاوه بر تهدیدی برای سلامت افراد جامعه باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی موجب رشد تجمل‌گرایی، مصرف‌زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت و سلامت در کشور است، از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 511 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 15 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها