خبرگزاری اصفهان 15 کاهش ۲۵ درصدی میزان بارندگی در کاشان نسبت به میانگین نرمال - اصفهان 15

عباس ارغوانی در گفت و گو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به اینکه میزان بارش نزولات جوی در شهرستان کاشان تا به امروز ۶۴ میلیمتر بوده است، اظهار داشت: این میزان بارش نسبت به میانگین نرمال در کاشان حدود ۲۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه با ادامه این شرایط و کمبود بارش با شرایط خشکسالی وارد نوروز و بهار سال ۱۴۰۰ می‌شویم، ابراز داشت: پیش بینی می‌کنیم طی آخرین روزهای سال ۱۳۹۹ وضعیت جوی بدون بارش یا کم بارش باشد.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با اشاره به اینکه همزمان با پیش بینی کاهش بارش شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود، تصریح کرد: طی روزهای پایانی امسال و ابتدایی سال جدید شاهد افزایش ۱۰ الی ۱۲ درجه‌ای هوا خواهیم بود.

وی همچنین از پیش بینی وزش بادهای شدید و نسبتاً شدید طی روزهای پایانی سال ۹۹ در منطقه کاشان خبر داد، خاطرنشان کرد: به شهروندان عزیز توصیه می‌کنیم نسبت به استحکام سازی سازه‌های خود اقدام کنند.

ارغوانی با اشاره به اینکه ورود به شرایط خشکسالی مدیریت مصرف آب باید حتماً مورد توجه همشهریان کاشانی قرار بگیرد، بیان داشت: متأسفانه کاشان یکی از ۲۰۰ شهر کشور است که دچار تنش آبی شده است و به همین دلیل باید در مصرف آب و برق مدیریت صحیح مصرف مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر ۵۱۷۱۰۹۵

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 341 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 18 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها