خبرگزاری اصفهان 15 کاهش محسوس سن بستری های کرونایی در منطقه کاشان - اصفهان 15

احمد نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به اینکه طی روزها و هفته‌های گذشته میزان بستری بیماران کرونایی در کاشان نسبت به هفته گذشته ۷۰ تا ۸۰ درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: متأسفانه سن بیماران بستری شده نیز کاهش محسوسی داشته است.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونایی کاشان به علت حجم بالای بستری بیماران کرونایی زرد نیست، ابراز داشت: از مسئولان می‌خواهیم که با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و احتمال سفر مسافران و گردشگران به کاشان ممنوعیت سفر به این شهرستان را اعلام کنند.

متخصص عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه مراجعات سرپایی بیماران کرونایی هم نسبت به روزها و هفته گذشته رشد دو برابری داشته است، تصریح کرد: چنانچه شرایط موجود ادامه داشته باشد متأسفانه طی روزها و هفته‌های آینده شرایط کاشان خطرناک می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سال جدید، حضور مردم در تجمعات زیاد است، افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده مهمترین علت ابتلای بیماران کنونی به علت حضور در تجمعات و عدم رعایت مسائل بهداشتی است.

اضافه شدن بخش جدید کرونایی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان

نجفی با اشاره به اینکه بستری بیماران کنونی اکثراً خانوادگی و بدحال هستند، گفت: به دلیل حجم بالای بستری بیماران کرونایی یک بخش دیگر از بیمارستان شهید بهشتی کاشان برای بستری بیماران به این منظور اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر مردم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مسئولین هم باید در اتخاذ تصمیمات مؤثر و سریع اقدام کنند، ادامه داد: عدم حضور در تجمعات اجتماعی و خانوادگی و مراسم‌های عزا و شادی و آئین‌های مذهبی یک اصل مهم برای عدم ابتلاء به کرونا است.

متخصص عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با توجه به در پیش بودن نوروز امیدواریم مردم با رعایت مسائل بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی نوروزی خاطره انگیز برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند.

کد خبر ۵۱۶۷۹۷۱

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 553 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 20 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها