خبرگزاری اصفهان 15 وزش باد شدید و بارش‌های رگباری اصفهان را فرا می‌گیرد - اصفهان 15

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار داشت: امروز اول فروردین ماه ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر و بارش‌های پراکنده و موقت در برخی مناطق به ویژه غرب استان اصفهان شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه جوی پایدار در دومین روز بهار در اصفهان حاکم است، افزود: احتمال بارش‌های پراکنده در سطح استان از سوم فروردین وجود دارد، ناپایداری‌هایی به صورت وزش بادهای شدید و توفان لحظه‌ای در تمام مناطق استان و بارش‌های رگباری پراکنده در شمال غرب و غرب اصفهان از روز چهارشنبه تا پایان هفته خواهیم داشت.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این سامانه ناپایدار رطوبت مطلوبی ندارد احتمال بارندگی در مناطق مرکزی و شرق استان کم است اما وقوع بارش‌های خفیف در پایان هفته دور از انتظار نیست.

سیدان با بیان اینکه دمای هوای استان از امروز تا جمعه ششم فروردین روند افزایشی دارد و بین سه تا پنج درجه گرم‌تر می‌شود، گفت: دمای هوا از شنبه هفته آینده مجدد افت خواهد کرد.

وی با اشاره به افزایش یک تا ۲ درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

سیدان افزود: در این بازه خوروبیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر ۵۱۷۳۸۵۰

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 494 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.