خبرگزاری اصفهان 15 ورود سامانه بارش زا به استان از فردا/کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا تا پایان هفته - اصفهان 15

ابراهیم هنرمند، در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، با اشاره به استقرار جوی پایدار طی امروز تا اواسط فردا در استان اصفهان، اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از اواسط فردا سامانه بارش‌زا به استان نفوذ می‌کند و منجر به افزایش ابر خواهد شد، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در اکثر مناطق استان آسمان ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید، بارش باران و برف به ویژه در مناطق غرب و شمال استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: بارش در این مناطق عمدتاً به صورت برف و همراه با مه آلودگی خواهد بود بنابراین اختلال در ترددهای شهری و جاده‌ای به ویژه در غرب استان دور از انتظار نیست از روز سه‌شنبه تا صبح پنجشنبه کاهش محسوس دما بین هشت تا ۱۰ درجه در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۱۸ و دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

هنرمند تصریح کرد: خور و بیابانک با دمای ۲۱ و بوئین و میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 446 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.