خبرگزاری اصفهان 15 هشدار هواشناسی اصفهان درباره وقوع توفان/ پروازهای سبک لغو شود - اصفهان 15

ابراهیم هنرمند در گفت وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار در سطح استان اصفهان، اظهار داشت: آسمان بسیاری از مناطق در سه روز پیش رو قسمتی ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: وزش باد شدید تا بسیار شدید با سرعت متوسط بین ۷۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به صورت نقطه‌ای و محلی بسیاری از مناطق استان را از فردا چهارشنبه در برمی گیرد.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک محلی به ویژه در نیمه شرقی و رگبارهای پراکنده در نیمه غربی از فردا تا پایان هفته پدیده غالب است.

هنرمند خاطرنشان کرد: با توجه به وزش باد بسیار شدید و توفان لحظه‌ای احتمال بروز خسارت به تأسیسات شهری و روستایی، آسیب به سازه‌های موقت و گلخانه‌ای، دکل‌های برق و شکسته شدن درختان، کاهش دید افقی و کیفیت هوا به ویژه در مناطق شرق، شمال و نواحی مرکزی استان وجود دارد، از این تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات، کاهش آسیب‌های احتمالی در محورهای مواصلاتی و لغو پروازهای سبک و بالگردها توصیه می‌شود.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش ۲ تا چهار درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

کد خبر ۵۱۷۴۶۹۰

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 492 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها