خبرگزاری اصفهان 15 نرخ قبور در قطعات یک تا ۴۵ باغ رضوان تصویب شد - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، علی صالحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفدهمین جلسه علنی شورا امروز (یکشنبه) تحت‌الشعاع ۲۵ آبان‌ماه، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان بود و رئیس و اعضای شورا و مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در رابطه با تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در این روز صحبت کردند.

وی افزود: شورا با توجه به تحصن کشاورزان در بستر خشک زاینده رود به طور جدی به وضعیت این رودخانه، کشاورزان و حقابه اصفهان از حوضه آبریز می‌پردازد و در جلسه امروز نیز به این موضوعات اشاره شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تقدیر از چند تن از کتابداران به مناسبت روز کتابدار، افزود: در جلسه امروز شورا چهار مورد توافق برای آزادسازی وارد دستور کار شد و به تصویب رسید.

صالحی گفت: مسائل ماده ۹ و نارضایتی مردم در خیابان روشن دشت، ارغوانیه و میدان شهدای هسته‌ای بار سنگینی را به دوش شهردار جدید منطقه و اعضای شورا گذاشته است که پس از جلسات متعدد لوایح آزادسازی به صحن شورا آمد و قرار است بدهی حدود هشت هزار میلیارد تومانی به مردم در این خصوص تسویه شود.

وی افزود: با توجه به مسائلی که در دوره گذشته در مدیریت آرامستان باغ رضوان پیش آمده و باعث ورود دستگاه‌های نظارتی شده بود، قطعات یک تا ۴۵ باغ رضوان در دسترس مردم قرار نداشت؛ بدین سبب شورا اقدام به تعدیل و شفاف سازی نرخ قبور در این قطعات که پیش‌تر در قالب مشارکت از مردم دریافت می‌شد، کرد ‌تا چیزی جز مصوبه شورا از مردم اخذ نشده و قفلی که در بعضی قطعات باغ رضوان زده شده بود باز شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شورا با تصویب حمایت از مؤسسه خیریه امام موسی کاظم که از بیماران سوانح سوختگی پشتیبانی می‌کرد، به ادامه فعالیت این مؤسسه کمک کرد.

وی با اشاره به تصویب لایحه اصلاح بودجه شهریور ۱۴۰۰ پس از بررسی در چند جلسه، افزود: با توجه به اینکه کل بودجه سالانه در اختیار شهردار اصفهان در پنج ماه به مصرف رسیده بود، شورا مجوزی در اختیار شهردار قرار داد تا بتواند با ارقام عمرانی به مطالبات مردمی و پروژه‌های بر زمین مانده در مناطق شهری به خصوص مناطق کم‌برخوردار رسیدگی کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 422 views بار دسته بندی : پارلمان شهری تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.