خبرگزاری اصفهان 15 مسافران نوروزی گلپایگان را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، حسین یار محمدیان عصر پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا، شهرستان گلپایگان اظهار داشت: هر چند با ایجاد محدودیت‌ها و جریمه شدن خودروها و تعطیلی اصناف مخالف هستیم اما به دلیل اینکه شرایط گلپایگان از نظر بیماری کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفت و با وجود تعطیلی‌های ایام نوروز با ازدحام جمعیت مسافران و تردد خودروهای غیر بومی مواجه می‌شویم که باید تدابیری اندیشید، تا وضعیت عادی شود.

وی افزود: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان گلپایگان تنها راه برون رفت از وضعیت نارنجی در گلپایگان را اعمال محدودیت‌ها اعلام کردند و بر این اساس محدودیت‌ها و جریمه خودروهای پلاک غیر بومی در شهرستان گلپایگان اعمال می‌شود تا مقوله سلامت که یکی از ارکان مهم است حفظ شود.

فرماندار گلپایگان با تاکید بر اینکه مسافران شهر گلپایگان را مقصد سفر انتخاب نکنند و خودروهای پلاک بومی نیز از شهرستان خارج نشوند، گفت: تالارها در صورت اقدام به انجام مراسم پلمب می‌شوند، باشگاه‌های ورزشی تعطیل، و برگزاری مراسم در آرامستان قاضی زاهدی گلپایگان ممنوع است.

استقرار اکیپ‌های ایست و بازرسی پلیس در محورهای مواصلاتی گلپایگان

وی افزود: ایست و بازرسی برای کنترل خودروها در مسیرهای مواصلاتی مَرغ، مسیر پنج راهی و موته- گلپایگان مستقر شده‌اند تا از ورود خودروهای پلاک غیر بومی جلوگیری شود.

تردد خودروها در شب حتی خودروی کارمندان دولتی مشمول جریمه می‌شوند

یار محمدیان با تاکید بر اینکه در اجرای مصوبات ستاد کرونا، شهرستان گلپایگان ۱۳ اداره آمادگی دارند، گفت: تردد در گلپایگان از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح ممنوع و جریمه ۲۵۰ هزار تومانی دارد که در صورت تردد خودروها حتی کارکنان دولت نیز مشمول این جریمه می‌شود.

وی، از امام جمعه گلپایگان در اعلام تعطیلی نماز جمعه شهرستان قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی توسط نیروی مقاومت بسیج و شبکه بهداشت و درمان گلپایگان ادامه دارد و دهیاران و شهرداری‌ها نیز حمایت می‌کنند.

گلپایگان تنها شهرستان اجرا کننده مصوبات تنظیم بازار قیمت مرغ و تخم مرغ

فرماندار گلپایگان با اشاره به وضعیت بازار مرغ و تخم مرغ در گلپایگان گفت: گلپایگان تنها شهرستان استان و کشور است که توزیع مرغ و تخم مرغ به قیمت مصوب تنظیم بازار در آن انجام می‌شود که این امر نتیجه ورود جدی فرمانداری، دادستان، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، شبکه دامپزشکی، اتاق اصناف و تعاونی مرغداران و نیروی انتظامی است که به صورت مستمر در تنظیم بازار قیمت این دو کالای اساسی نظارت دارند.

وی گفت: در روزهای اخیر محموله مرغ که قصد خروج از شهرستان را داشت توسط نیروی انتظامی توقیف و به کشتارگاه هدایت و مرغ‌ها در بازار توزیع شد، بر این اساس شهروندان نگران توزیع مرغ نباشند.

کد خبر ۵۱۷۲۷۶۹

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 170 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.