خبرگزاری اصفهان 15 لزوم ساماندهی ورودی‌های جنوب اصفهان/زوج‌ وفرد در نوروز برقرار است - اصفهان 15

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به اینکه در برخی از ورودی‌های شهر اصفهان با مشکل کیفیت محورهای ترددی مواجه هستیم، اظهار داشت: در این بخش باید توجه داشت که دسترسی‌های جنوب اصفهان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی با بیان اینکه وضعیت کمربندهای شرق و شمال اصفهان در شرایط حال حاضر، مطلوب‌تر و جوابگوی ترددها است، تصریح کرد: وضعیت دسترسی‌های جنوب اصفهان برای تردد وسایل سنگین نامناسب است.

شیب بزرگراه‌های جنوب اصفهان مناسب نیست

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه مسیرهای دسترسی و تردد وسایل نقلیه سنگین در جنوب کلان‌شهر اصفهان بزرگراه شهید دستجردی، شهید اقارب پرست، صفه و همچنین پل‌های دفاع مقدس است، ادامه داد: با توجه به شیب بزرگ‌راه‌های مذکور در بارندگی‌های سالیانه ضمن لغزنده شدن معبر، ایجاد خطر، خروج از راه، قیچی کردن تریلرها و حوادثی نظیر واژگونی اتوبوس‌ها را برای رانندگان خودروهای سنگین و حتی سبک در پی دارد.

برقراری طرح ممنوعیت تردد شبانه در اصفهان

وی ادامه داد: با توجه به وارد شدن خسارات مالی و جانی جبران ناپذیر توجه مسئولان به ایجاد و احداث کمربندی در جنوب اصفهان امری ضروری است.

سرهنگ محمدی افزود: همه شهروندان باشد توجه داشت که طرح ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد و زوج و فرد در هسته مرکزی شهر همچنان برقرار است و در صورت تخلف اعمال قانون خواهد شد.

کد خبر ۵۱۷۳۳۲۲

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 496 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها