خبرگزاری اصفهان 15 سیب و پرتقال شب عید اصفهان تامین شد/ هنوز نرخ مصوب اعلام نشده است - اصفهان 15

اسماعیل نادری در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ درباره تأمین میوه شب عید در اصفهان، اظهار داشت: هم اکنون ۵۰۰ تن سیب و دو هزار تن پرتقال ذخیره شده است، سیب صد در صد و پرتقال ۵۰ درصد برای ایام عید تأمین شده و مابقی نیز در چند روز آینده تأمین خواهد شد.

وی افزود: با تدابیری که کارگروه تنظیم بازار کشور در خصوص ایجاد محدودیت در صادرات سیب و پرتقال اتخاذ کرد قیمت پرتقال در میادین میوه و تره‌بار نسبت به هفته گذشته روند کاهشی داشته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان خاطرنشان کرد: میوه شب عید را به گونه‌ای وارد بازار خواهیم کرد که روند کاهشی قیمت میوه به ویژه پرتقال ادامه یابد و در عین حال از مردم انتظار داریم در هر فروشگاهی، گران فروشی یا عدم درج قیمت را مشاهده کردند با شماره‌های ۱۲۴ بازرسی سازمان صمت و شماره‌های ۳۲۳۵۲۰۱۲ یا ۳۲۳۵۲۰۱۳ بازرسی اصناف تماس بگیرند و تخلفات را گزارش کنند.

امیدواریم قیمت میوه در سطح شهر کنترل شود

وی تصریح کرد: وظایف اتحادیه خرده فروشان میوه برای سطح شهر و اتحادیه عمده فروشان برای سطح میدان میوه و تره‌بار تبیین شده و با آنها صحبت کردیم و امیدواریم قیمت میوه را در سطح شهر کنترل کنند.

نادری گفت: قیمت مصوب برای سیب و پرتقال شب عید هنوز مشخص نشده است اما نرخ‌ها روزانه پیش از عرضه تعیین می‌شود و زیر قیمت حاشیه بازار عرضه خواهد شد.

کد خبر ۵۱۶۸۰۷۳

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 419 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 25 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها