خبرگزاری اصفهان 15 سقوط تابلوهای تبلیغاتی اصفهان بر اثر وزش تندباد شدید - اصفهان 15

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی استان اصفهان مبنی بر وزش باد شدید در اکثر مناطق استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: این پدیده از بعد از ظهر امروز آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در اکثر مناطق استان اصفهان سرعت وزش باد بین ۷۰ تا ۱۰۰ کیلومتر پیش بینی شده است، ابراز داشت: تندبادهای لحظه‌ای خیلی شدید، در همه مناطق استان همراه با گردوخاک در نیمه شرقی و بروز خسارات پیش بینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه وزش باد شدید طی امروز منجر به سقوط هفت تابلوی تبلیغاتی و تابلوی بانک وداربست‌های شهری شده است، گفت: این اتفاق در شهرهای اصفهان، شهرضا و شرق اصفهان بیش از دیگر نقاط خسارت داشته است.

سختی تردد در محورهای شرق استان

وی با بیان اینکه رانندگان باید نسبت به رعایت اصول ایمنی در تردد در جاده‌ها توجه داشته باشند، تصریح کرد: توجه با اخطارهای پلیس راه در تردد ایمن در محورهای جاده‌ای متأثر از توفان گرد و خاک به ویژه محورهای اردستان، نائین، خور و بیابانک و شرق اصفهان ضروری است.

شیشه فروش با بیان اینکه شهروندان نسبت به عدم پارک خودروها در مجاورت درختان و اجسام قابل سقوط توجه داشته باشند، اضافه کرد: همچنین حفاظت از تأسیسات با استحکام بخشی به سازه‌های موقت، گلخانه‌ها، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی، دکل‌های برق و پیشگیری از سقوط اجسام از ارتفاع به ویژه در کارگاه‌های ساختمانی عدم صعود به ارتفاعات، حفاظت از تأسیسات و محصولات کشاورزی مورد توجه باشد.

کد خبر ۵۱۷۵۲۷۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 463 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 12 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها