خبرگزاری اصفهان 15 سقوط آزاد مرد شیشه‌ای - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه سقوط مرد جوانی در خیابان کشور دوست منطقه جمهوری، توسط ساکنان یک ساختمان به پلیس تهران گزارش شد. با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس و تکنسین‌ها اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

مأموران پلیس در خیابان کشور دوست با جوان ۳۵ ساله‌ای مواجه شدند که از پنجره طبقه دوم خانه خود به پایین پریده و به شدت مجروح شده است. مأموران پلیس پس از دریافت این اطلاعات همسایه‌ها را هدف تحقیق قرار دادند.

تحقیقات میدانی پلیس نشان از آن داشت که مرد جوان در خانه تنها بوده است. همچنین همسایه‌ها ادعا کردند مرد جوان اعتیاد به شیشه دارد و در زمان سقوط کسی را داخل ساختمان مشاهده نکرده و صدای درگیری نشنیده‌اند.

در تحقیقات مشخص شد مرد جوان به دلیل توهم ناشی از مصرف شیشه خودش را از طبقه دوم ساختمان به خیابان پرتاب کرده است. با دستور بازپرس پرونده مرد ۳۵ ساله برای سیر مراحل درمان به بیمارستان منتقل شد و حال وی نامساعد گزارش شده است.

قتل پسر تبریزی با روسری

ظهر دیروز ۲۳ آبان ماه بود که خبر قتل پسری جوان به قاضی یوسف ضیامهر، بازپرس ویژه قتل شعبه شش دادسرای عمومی و انقلاب تبریز مخابره و وی بلافاصله برای بررسی علت قتل این پسر جوان وارد عمل می‌شود.

بنا به گفته قاضی ضیامهر، روز حادثه پدر و پسر با هم درگیری لفظی پیدا کرده و پدر با استفاده از روسری پسر خود را خفه و بعد از ارتکاب جرم، خود را به پلیس معرفی می‌کند.

روز گذشته حوالی ساعت ۱۱، یکی از کوچه‌های تبریز شاهد قتل فرزند به دست پدر خود شد، پدری که به خاطر اعتیاد فرزندش به ستوه آمده بود. این پدر دارای دو فرزند پسر و یک فرزند دختر نیز است.

قتل فجیع در بامداد سیاه ارومیه

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی روز دوشنبه اظهار کرد: در پی مشاجره در فضای مجازی و تلفنی بین طرفین درگیری به خاطر اختلافات طایفه‌ای، در ساعت ۱:۴۵ بامداد روز جمعه متهمان با مراجعه به درب منزل مقتول با اقدام به تیراندازی سبب فوت یک نفر در محل و مجروح شدن سه نفر دیگر شدند.

وی ادامه داد: متخلفان از محل متواری شدند و یکی از مجروحان نیز به علت شدت جراحات در بیمارستان ارومیه فوت کرد. به محض اطلاع از این حادثه، موضوع در دستور کار دادستانی ارومیه قرار گرفت و با اقدامات به موقع قضائی و انتظامی بلافاصله یکی از متهمان اصلی دستگیر و سایر متهمان نیز تحت تعقیب قرار گرفتند. به طور قطع متخلفان دیگر نیز در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر خواهند شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این درگیری که ناشی از یک اختلاف طایفه‌ای بود متأسفانه دو نفر از همشهریان به علت مسائل بی‌ارزش و پیش پا افتاده جان خود را از دست دادند و خانواده‌های خود را داغدار کردند در حالی که شاید به سادگی این موضوع قابل حل بود و این اتفاق ناگوار پیش نمی‌آمد.

وی ضمن درخواست خویشتن داری از طرفین نزاع و دعوت به آرامش، تصریح کرد: اقدامات و برخورد قاطع قضائی با مسببین انجام خواهد شد و اجازه بی‌قانونی را به هیچ‌وجه به مخلین امنیت مردم نخواهیم داد.

محاکمه پسر نوجوان به اتهام تولید هروئین

پسر نوجوانی که به اتهام مشارکت در تولید بیش از یکصد کیلوگرم هروئین محاکمه شده با دستور قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران برای تأیید رشد عقلی در هنگام ارتکاب به جرم به پزشکی قانونی معرفی شد. رسیدگی به این پرونده از یک سال و نیم پیش با گزارش تولید هروئین در یک خانه ویلایی در منطقه گیلاوند آغاز شد.

پس از آن مأموران خانه ویلایی مورد نظر را تحت نظر قرار داده و چند متهم از جمله پسر ۱۷ ساله‌ای به نام شهرام بازداشت شد و به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران که ویژه رسیدگی به جرایم متهمان زیر ۱۸ سال است فرستاده شد تا به اتهام مشارکت در تولید ۱۰۹ کیلوگرم هروئین محاکمه شود.

شهرام که پس از دستگیری به جرمش اعتراف کرده بود در جلسه محاکمه اتهامش را رد کرد و اظهار کرد: من از ماجرای تولید هروئین در خانه ویلایی هیچ اطلاعی نداشتم. مدتی قبل دایی بزرگم به بیماری افسردگی مبتلا شد و برای بهبود حالش تریاک مصرف می‌کرد و روزی که بازداشت شدم قصد داشتم برای او قدری تریاک بگیرم. من در یک بنگاه خرید و فروش ماشین کار می‌کردم و ماشینی را امانت گرفته بودم تا همراه دوستم به دایی‌ام سر بزنم. پشت ماشین کود گیاهی بود و بویی که به مشام می‌رسید ناشی از آن بود.

قاضی افزود: پس از دستگیری چند سیم‌کارت از تو کشف شده که یکی از آنها با پیش شماره ارومیه بوده است. ردیابی گوشی نشان داده شماره تلفن متعلق به فردی است که در زمینه خرید و فروش مواد اولیه هروئین فعالیت داشته است. متهم پاسخ داد: گوشی متعلق به من بوده و من هرگز با کسی در ارومیه تماسی نداشته‌ام.

در ادامه مادر متهم در حالی که اشک می‌ریخت به قضات گفت: شوهرم چند سال قبل فوت کرد من یک فرزند دیگر هم دارم اما معلول است و شهرام نان‌آور خانه‌مان بود. من مطمئنم پسرم بی‌گناه است. او کار می‌کرد و نیازی به کار خلاف نداشت اگر به آنجا رفته برای کمک به دایی‌اش بوده چون او حق پدری به گردن بچه‌هایم داشت. لطفاً پسرم را آزاد کنید او هنوز خیلی بچه است.

در پایان جلسه قضات دادگاه متهم را برای تأیید رشد عقلی در هنگام ارتکاب به جرم به پزشکی قانونی معرفی کردند تا پس از نظریه پزشکی قانونی رأی وی را صادر کنند.

جوان تهرانی زیر قطار له شد

شب گذشته براثر برخورد قطار باربری در ریل راه‌آهن عبوری از انتهای خیابان امامزاده و در نزدیکی محور چیتگر، با جوانی در شهرقدس جان انسانی گرفته شد.

فرد جان باخته در این حادثه مردی حدود ۲۷ ساله بوده که به دلیل نشستن روی ریل راه‌آهن و بی‌احتیاطی و عدم توجه به ورود قطار در تاریکی شب، جان خود را از دست داد و هویت این فرد تاکنون شناسایی نشده است.

جوان کرجی سوخت

مهدی سمیعی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اظهار کرد: ساعت ۲۲:۱۲ دقیقه شب گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی رانا در بلوار انرژی اتمی خبر داد که بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه ۱۰۳ و ۱۲۲ به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری رانا بر اثر سرعت غیر مجاز و انحراف به لاین مخالف منجر به آتش سوزی خودرو و مصدومیت سرنشین مذکر حدوداً ۲۷ ساله و متأسفانه فوت هدایت‌کننده خودرو مذکر حدوداً ۲۹ ساله شد که بلافاصله با اعزام اکیپ نجات فرد مصدوم و فوت شده خارج و تحویل عوامل اورژانس و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: برای امدادرسانی به این حادثه ۱۲ نفر نیروی عملیاتی و سه دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

پیدا شدن جسد مرد ناشناس در ترمینال جنوب تهران

ساعت ۱۵ پنجشنبه ۲۰ آبان ماه، گزارش کشف جسد مرد میانسالی در ترمینال غرب توسط مردم به کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب گزارش شد. با اعلام این خبر مأموران پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت پزشکی قانونی با دستور بازپرس ویژه قتل در صحنه کشف جسد حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

تیم جنایی و کارآگاهان پلیس آگاهی با جسد مرد حدوداً ۵۰ ساله‌ای مواجه شدند که در بازرسی بدنی هیچ‌گونه مدارک شناسایی از وی کشف نکردند و علت مرگ برای مأموران پلیس مشخص نبود.

تحیقات میدانی پلیس به سرنخی نرسیده و بدین ترتیب بازپرس ویژه قتل به مأموران پلیس آگاهی دستور داد تا بازبینی‌های دوربین مداربسته و اقدامات پلیسی از چگونگی مرگ مرد میانسال در ترمینال جنوب مطلع شوند. جسد مرد میانسال برای برسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره حادثه ادامه دارد.

۱۱ زن و مرد خراسانی در یک قدمی مرگ

اعضای سه خانواده در خراسان که در یک دورهمی به منظور گرم نگه‌داشتن محل اسکان و اتاق‌خواب خود از زغال استفاده کرده بودند، گرفتار گاز مونوکسید کربن شدند.

۹ بیمار که دچار مسمومیت شدید شده بودند توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ منتقل بیمارستان شهید آتشدست شده و دو بیمار به صورت سرپایی مداوا شدند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 476 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 15 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.