خبرگزاری اصفهان 15 رزمایش کمک مومنانه در زمان شیوع کرونا جان تازه ای به جامعه بخشید - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵ عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به بروز تمام مشکلات، کمبودها و سختی‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: یک سری از اتفاقات هم مایه سرافرازی کشور و مردم بوده است.

وی با بیان اینکه انجام کمک‌های مومنانه و فعالیت‌های جهادی در حوزه تهیه بسته‌های معیشت و غذایی جان تازه ای به جامعه بخشید، ابراز داشت: رزمایش کمک مومنانه با تدبیر رهبر معظم انقلاب و طی چندین مرحله اجرا و طی آن خانواده‌های زیادی بسته‌های معیشت خود را دریافت کردند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان فداکاری و ایثار کادر بهداشتی و درمانی در مبارزه با کرونا را نمونه‌ای دیگر از روی دیگر سکه شیوع ویروس کرونا دانست و تصریح کرد: حضور نیروهای جهادی در ارائه خدمات، تغسیل و مراقبت از بیماران کرونایی مورد تحسین جهانیان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در کشورهای غربی با سیاست‌های غلط دولت جلوه‌های ضعیفی از مدیریت و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در زمان کرونا عیان شد، ادامه داد: خوشبختانه برگزاری رزمایش کمک مومنانه توانست اقشار آسیب پذیر را در کشور از گزند بیشتر کرونا مصون نگه دارد.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه کشور ایران در سال ۹۹ در مثلث شوم تحریم، کرونا و کم تدبیری برخی از مدیران و مسئولان گرفتار شد، افزود: افزایش ناگهانی قیمت کالاهای اساسی، اجرای سیاست‌های غلط در بازار طلا و ارز، عدم نظارت در شبکه توزیع کالاهای اساسی و کم تدبیری در رفع مشکلات متأسفانه شرایط کشور را به گونه‌ای متلاطم کرد.

وی با اشاره به افزایش قیمت مسکن و رکورد تورم طی ۶۰ ساله اخیر و سقوط تاریخی سهام طی ۵۰ ساله اخیر بیان داشت: متأسفانه سفره معیشت مردم نیز با کاهش بیش از ۳۵ درصدی در سال ۹۹ همراه بود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه در سال ۹۹ آمریکا فشار حداکثری را علیه مردم به کار گرفت، تاکید کرد: آمریکا ۲۳ بار ابزار تحریم را علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفت تا به خیال خام خود اعتراضات در جامعه شکل گرفته و حکومت را مجبور به مقابله کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت واکسن کرونای ایرانی توسط محققان داخل کشور گفت: این یک افتخار برای ایران است و نشان دهنده این است هر زمان به دانشمندان ایرانی اعتماد کنیم نتایج آن بسیار رضایت بخش خواهد بود.

کد خبر ۵۱۷۳۱۱۲

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 517 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 13 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.