خبرگزاری اصفهان 15 خودکفایی ۲۰۲ بانوی مددجوی اصفهانی با دریافت تسهیلات اشتغال - اصفهان 15

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف این نهاد برای حل مشکلات اقتصادی بانوان مددجو، ایجاد اشتغال با اجرای طرح راهبران شغلی است، آن دسته از بانوانی که مهارت و شرایط کار در شرکت‌ها و کارخانه‌ها را ندارند، در طرح راهبری شغلی با کسب آموزش و مهارت لازم و ارائه تسهیلات، نظارت راهبر و در نهایت خرید محصول تولیدی، مشغول به کار می‌شوند.

وی خدمات آموزشی در حوزه توانمندسازی برای ایجاد اشتغال را متناسب با توانایی‌های زنان دانست و ادامه داد: با ارائه آموزش‌های لازم در سال جاری بیش از هزار نفر از بانوان در طرح‌های راهبری شغلی شاغل شده و چرخ تولید را در دست گرفته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در خصوص اشتغال‌زایی تا رسیدن به خودکفایی بانوان تحت پوشش این نهاد، افزود: امسال ۲۰۲ نفر از زنان تحت حمایت کمیته امداد استان با دریافت تسهیلات اشتغال به خودکفایی رسیدند.

وی با تاکید بر اهمیت ایجاد اشتغال بانوان، تصریح کرد: پس از جلسات مشاوره شغلی و بررسی توانمندی، نیاز، علاقه و عوامل دیگری از جمله محل و بازار کار، تسهیلات اشتغال به بانوان پرداخت می‌شود که با توجه به این روند، در سال جاری تاکنون به دو هزار و ۳۵۴ نفر، تسهیلاتی بالغ بر ۸۹ میلیارد تومان پرداخت شده است.

زارع گفت: آنچه که در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در حوزه زنان تحت حمایت این نهاد دنبال می‌شود با هدف خودکفایی، اشتغال و توانمند سازی این قشر است تا آنان نیز با روحیه امید و خودباوری بتوانند آینده‌ای روشن برای خود و فرزندانشان رقم بزنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 476 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 20 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.