خبرگزاری اصفهان 15 تداوم سامانه بارشی در اصفهان/احتمال بارش برف و وقوع رعد و برق در مناطق مرتفع - اصفهان 15

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم سامانه بارش‌زا بر روی استان تا اوایل روز دوشنبه است و بر این اساس در اکثر مناطق استان وضعیت جوی به صورت ابری و مه‌آلود و گاهی وزش باد نسبتاً شدید، بارش باران در مناطق مرتفع هم بارش برف و احتمال رعد و برق و در مناطق مستعد هم احتمال تگرگ وجود دارد.

وی افزود: شدت فعالیت این سامانه در نیمه غربی جنوبی و امروز هم در شمال استان است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق دو تا چهار درجه کاهش می‌یابد، بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین شش درجه و ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی افزود: گرم‌ترین نقطه استان خور و بیانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد سردترین شهر استان است.

علی عسگریان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بارش‌ها در شهرستان‌های اصفهان ۲۶ میلی‌متر، اردستان ۹، آران وبیدگل ۹، بادرود و کاشان ۵۵، بوئین و میاندشت ۲۸، چادگان ۱۶، خوانسار ۲۳، داران ۳۴، زرین‌شهر ۹، نائین ۴، نطنز ۱۲، سمیرم ۲، شهرضا ۸، فریدونشهر ۶، کاشان ۱۶، گلپایگان ۲۱ و مبارکه ۵ و میمه ۷ میلی‌متر گزارش شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 448 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.