خبرگزاری اصفهان 15 تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی برای بهسازی و تعریض جاده‌های کاشان - اصفهان 15

سیدجواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار اصفهان ۱۵، با اشاره به اینکه جاده یکی از شاخصه‌های مهم توسعه یافتگی و از عوامل مؤثر در مهاجرت معکوس است، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده برای اصلاح و بهسازی برخی از جاده‌های منطقه کاشان ردیف بودجه اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه اصلاح، بهسازی، تعریض و روکش برخی از جاده‌های منطقه کاشان در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال انجام می‌شود، ابراز داشت: ۵۰ میلیارد ریال از این اعتبارات برای تعریض، بهسازی و روکش جاده برزک و مابقی برای دیگر جاده‌ها همچون ابوزیدآباد و همچنین برخی از جاده‌های شهرستان کاشان است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساخت جاده کاشان، مشهد اردهال، جمکران، برزک، موته و ورکان تصریح کرد: این جاده دارای ردیف بودجه بوده و امسال ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساخت این جاده افزایش اعتبار در نظر گرفته شده است.

تصویب بودجه احداث جاده کنارگذر کاشان – آران و اتصال آن به دیگر شهرهای کشور

وی با اشاره به اینکه بودجه این پروژه با افزایش اعتبار اختصاص یافته به ۳۵۰ میلیارد ریال رسید، بیان داشت: برای احداث جاده کنارگذر کاشان و آران و اتصال آن به ورامین، تهران، دماوند نیز در بودجه سال ۱۴۰۰ اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال تصویب شده است.

ساداتی نژاد افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک منطقه کاشان، حضور در کنار کریدور شمال و جنوب و اینکه کاشان یک شهر صنعتی و گردشگری است از مسئولان و مدیران استانی و کشوری انتظار داریم که نسبت به رفع مشکلات راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی منطقه کاشان اهتمام بیشتری به خرج دهند.

کد خبر ۵۱۷۲۱۶۹

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 514 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 14 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.