خبرگزاری اصفهان 15 تخریب ساختمان کارخانجات برای پرداخت حقوق بی مهری درحق تولید است - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵ آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر پنج شنبه در بازدید از برخی کارخانجات صنعتی و دیدار با کارگران اظهار داشت: اقتصاد یکی از مهمترین مؤلفه‌های پیشرفت کشور است که باعث استقلال و عدم وابستگی به خارج از مرزها می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر همین مبنا حدود ۱۰ سال است که نامگذاری سال را با آهنگ اقتصادی انجام می‌دهد، ابراز داشت: بر همین مبنا و بر اساس اهمیت تولید در صنعت و اقتصاد کشور ایشان امسال را با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها نامگذاری کرده اند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب و فرد اول کشور دغدغه تولید دارد، تصریح کرد: با وجود تمام این تأکیدات متأسفانه به بحث تولید و پشتیبانی از این بخش حمایت شایسته‌ای انجام نشده است.

وی فراز و نشیب‌های مدیریتی و اقتصادی و همچنین نبود یک ثبات در اعتبارات مالی را از جمله مشکلات بخش صنعت و تولید ذکر کرد و خاطرنشان کرد: سوءمدیریت یکی دیگر از چالش‌های مهم بخش صنعت و تولید کشور است که باعث مشکلات فراوانی برای اقتصاد شده است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به برخی از اتفاقات ناگوار در بعضی از شهرها مبنی بر تخریب ساختمان کارخانجات بیان داشت: اینگونه فعالیت‌ها حتی اگر این کارها به بهانه پرداخت حقوق معوقه باشد، جنایت در حق تولید و صنعت کشور است.

وی اینگونه رفتارها را نه ناشی از تحریم و نه مشکلات اقتصادی بلکه به دلیل سوءمدیریت ها دانست و افزود: در حق برخی از حوزه‌های صنعتی مثل نساجی در کشور بی مهری‌های زیادی صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان ضمن تقدیر و تشکر از صنعتگران و تولیدکنندگان کاشانی گفت: با وجود تمام این مشکلات همچنان واحدهای تولیدی کاشان با تمام قوا در حال فعالیت هستند که این نشان از سرزندگی بخش تولید در کاشان است.

کد خبر ۵۲۰۰۶۹۸

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 535 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.