خبرگزاری اصفهان 15 بستری ۲۹ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵، سیدعلیرضا مروجی بعدازظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه ۱۴۱ هزار و ۶۶۴ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: هشت هزار و ۸۳۵ بیمار حاد تنفسی نیز تاکنون از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به بستری شدن ۲۹ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: ۲۵ نفر از این بیماران در بیمارستان‌های شهر کاشان و چهار نفر نیز در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته هشت و حداکثر سن آنها ۸۸ سال بوده است، ابراز داشت: ۲۵ نفر از این افراد اهل شهرستان کاشان و چهار نفر نیز اهل شهرستان آران و بیدگل بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۹ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: ۹۶ مورد از این تعداد در بیمارستان‌های کاشان و ۱۳ نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی از بستری هشت بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان خبر داد و بیان کرد: هفت نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و یک نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

وی بیان داشت: متأسفانه در طول شبانه روز گذشته یک مرد ۸۶ ساله بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا جان خود را در منطقه کاشان از دست داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای ۳۵ نفر به کرونا در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت از ابتدای شیوع تاکنون به ۱۴ هزار و ۷۳۱ مورد افزایش یافت.

کد خبر ۵۱۶۹۰۷۵

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 568 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 20 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها