خبرگزاری اصفهان 15 برگزاری مراسم ترحیم و یادبود در آرامستانهای کاشان ممنوع است - اصفهان 15

غلامعلی ساران در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به نامگذاری آخرین پنج‌شنبه سال در تقویم به نام روز آرامستان‌ها اظهار داشت: آخرین پنج‌شنبه سال برای اکثر مردم به ویژه خانواده‌های داغدار و مصیبت‌دیده روز مهمی است.

وی با بیان اینکه در این روز خانواده‌ها برای اموات خود قصد برگزاری مراسم در آرامستان‌های کاشان را دارند، ابراز داشت: متأسفانه امسال به دلیل احتمال پیک بعدی شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری هیچ مراسم یادبود و ترحیم در آرامستان‌های شهر کاشان وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان با اشاره به اینکه چند روز پیش مرکز بهداشت طی نامه‌ای به فرماندار و رئیس ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا تقاضای تعطیلی آرامستان‌ها را کرده بود، تصریح کرد: با این وجود و طبق آخرین ابلاغ واصل شده ورود به آرامستان‌ها منعی ندارد به شرطی که همان طور که پیشتر گفته شد هیچ مراسمی برگزار نشود.

وی برگزاری مراسم‌ها را باعث تجمع و ازدحام دانست و افزود: با توجه به مصوبه ابلاغ شده در صورت برگزاری هرگونه مراسم در آرامستان‌های شهر کاشان عوامل انتظامی از برگزاری مراسم‌ها جلوگیری می‌کنند.

ساران با اشاره به اینکه با افراد خاطی برخورد می‌شود، گفت: امیدواریم همشهریان عزیز با رعایت مقررات و دستورالعمل‌های بهداشتی نهایت همکاری را با خادمین خود در سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان داشته باشند.

کد خبر ۵۱۷۲۲۶۲

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 486 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 15 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها