خبرگزاری اصفهان 15 بازگشت بازیگران اصلی مجموعه هری پاتر در برنامه‌ ویژه‌ HBO Max - اصفهان 15

HBO Max در نظر دارد تا به مناسبت بیستمین سالگرد آثار سینمایی هری پاتر، برنامه‌ی ویژه‌ای را با حضور بازیگران سه شخصیت هری، ران و هرماینی ترتیب دهد.

در خلال جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شد که برنامه‌ی ویژه‌ی Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts به مناسبت بیستمین سالگرد مجموعه فیلم هری پاتر، برای اولین روز از سال نو میلادی تدارک دیده شده است. این ویژه‌برنامه در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۱ دی ۱۴۰۰) از شبکه آنلاین HBO Max پخش خواهد شد. ضمن اینکه شبکه TBS و شبکه Cartoon Network قرار است Return to Hogwarts را قبل از اکران سینمایی فیلم جدید Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore در تاریخ ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) پخش کنند.

براساس اعلام رسمی وارنر، دنیل ردکلیف، روپرت گرینت و اما واتسون به‌عنوان بازیگران اصلی سری فیلم های هری پاتر در برنامه حضور خواهند داشت. علاوه‌بر این کریس کلمبوس، کارگردان فیلم‌های «هری پاتر و سنگ جادو» و «هری پاتر و تالار اسرار» به همراه جمعی از سایر بازیگران فیلم‌های هری پاتر نیز جزئی از این پروژه خواهند بود.

از دیگر بازیگری که در این گردهمایی حضور دارند، باید به هلنا بونهام کارتر (بازیگر شخصیت بلاتریکس لسترنج)، رابی کالترین (بازیگر نقش هاگرید)، رالف فاینس (بازیگر نقش لرد ولدمورت)، جیسون آیزاکس (بازیگر نقش لوسیوس مالفوی)، گری اولدمن (سیریوس بلک)، ایملدا استنتون (دولورس آمبریج)، تام فلتون (دریکو مالفوی)، جیمز فلپس (در نقش فرد ویزلی)، مارک ویلیامز (در نقش آرتور ویزلی)، بانی رایت (در نقش جینی ویزلی)، آلفرد ایناک (در نقش دین توماس)، متیو لوئیس (در نقش نویل لانگ‌باتم)، ایوانا لینچ (در نقش لونا لاوگود) و ایان هارت (در نقش پروفسور کویرینوس کوییرل) اشاره کرد.

براساس بیانیه مطبوعاتی HBO، این قسمت ویژه، شامل مصاحبه‌های کاملا جدید و شنیده‌نشده‌ی بازیگران و گفت‌وگوی عوامل فیلم‌ها در محل فیلم‌برداری سکانس‌های مدرسه هاگوارتز خواهد بود. لذا به نظر می‌رسد که این برنامه شباهت زیادی به قسمت ویژه سریال فرندز (Friends: The Reunion) دارد که اوایل امسال بازیگران این سیتکام محبوب و پرطرفدار را در هم جمع کرده بود تا درباره این سریال و خاطرات آن با هم به گفت‌وگو بنشینند.

در این اطلاعیه، هیچ اشاره‌ای به حضور جی. کی. رولینگ، نویسنده‌ی داستان‌های هری پاتر نشده است. حضور این نویسنده‌ی بزرگ بعد از اظهارات پرسروصدا و جنجالی او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و بعید است شاهد حضور وی در جمع سازندگان فیلم‌های هری پاتر باشیم.

فیلم Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2 در سال ۲۰۱۱ میلادی اکران شد. درحالی که سال‌ها از آخرین حضور ردکلیف، گرینت و واتسون در نقش هری پاتر، ران ویزلی و هرماینی گرنجر می‌گذرد، کلمبوس امیدوار است تا در برداشت سینمایی نمایشنامه The Cursed Child که اتفاقات آن بعد از پایان مجموعه‌ کتاب‌های هری پاتر رخ می‌دهد، مجددا بازیگران هری پاتر را دور هم جمع کند. باید دید که آیا در این قسمت ویژه نیز اشاره‌ای به این موضوع خواهد شد یا خیر.

مطابق گزارش‌ها در این بین، شرکت برادران وارنر احتمالا مشغول پیش‌تولید سریال تلویزیونی هری پاتر است و بازی Hogwarts Legacy نیز در دست توسعه قرار دارد. در پایان نظرات خود را در این‌باره با اندیشه و سایر کاربران در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 501 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.