خبرگزاری اصفهان 15 بارش‌های رگباری و رعد و برق نیمه شرقی اصفهان را فرا می‌گیرد - اصفهان 15

حجت‌الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر متناوب امواج ناپایدار از روی استان تا اواسط هفته آینده است از این رو افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال رگبارهای موقتی همراه با رعد و برق در نواحی شرق اصفهان همجوار با استان یزد به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب وجود دارد.

وی افزود: با فعالیت این امواج احتمال جاری شدن روان آب در مسیل‌های فصلی و شکل گیری سیلاب‌های محلی و نقطه‌ای، برخورد صاعقه، خیزش موقت گرد و خاک و اختلال در تردد در محورهای مواصلاتی با استان یزد دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: ناپایداری‌های جوی از بعد از ظهر فردا -جمعه- به‌صورت افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید است.

علی‌عسگریان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: چوپانان و خور و بیابانک با دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر ۵۲۰۰۷۵۶

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 348 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها