خبرگزاری اصفهان 15 امدادرسانی به ۱۶۳۶ آسیب دیده در ۲۵۳ حادثه - اصفهان 15

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به حادثه دیدگان در آبان‌ماه امسال، اظهار کرد: در طول یک ماه گذشته، پوشش امدادی ۲۵۳ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است.

وی اضافه کرد: این مدت نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به ۱۶۳۶ حادثه دیده امدادرسانی کردند که از ۲۳۹ نجات یافته در این حوادث، ۹۸ نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند و ۱۴۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

کریمی تصریح کرد: برای امدادرسانی به این حوادث، ۷۹۱ نیروی عملیاتی در قالب ۳۰۹ تیم امدادی، عملیات امداد و نجات را با به کارگیری ۲۳۵ دستگاه آمبولانس به انجام رسانده‌اند.

حوادث ترافیکی در صدر حوادث استان اصفهان

وی با تاکید بر اینکه بیشترین حوادث رخ داده در این بازه زمانی با ۱۳۷ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است، گفت: امدادگران و نجات گران هلال‌احمر این استان در طول این مدت به طور میانگین در بازه زمانی ۱۱ دقیقه در محل حادثه حضور یافته‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۵ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

کریمی اظهار کرد: همشهریان و هموطنان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی به منظور اعزام نیروهای امدادرسان بلافاصله با تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 341 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 23 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.