خبرگزاری اصفهان 15 اعمال ممنوعیت تردد و توقف در حاشیه زاینده‌رود برای فردا جمعه ۱۲ آذرماه - اصفهان 15

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، اظهار کرد: از ساعت پنج صبح فردا جمعه ۱۲ آذرماه در حاشیه زاینده‌رود و در مسیرهای منتهی به پل خواجو ممنوعیت تردد و توقف اعمال می‌شود.

وی افزود: این ممنوعیت از شرق پل خواجو در محدوده پل غدیر در هر دو طرف رودخانه به سمت پل خواجو و از سمت غرب از میدان انقلاب و هتل پل به سمت پل خواجو و خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به زاینده‌رود از هر دو سمت شمال و جنوب ممنوعیت تردد و توقف اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه تردد موتورسواران را نخواهیم داد و اگر خودرویی از ساعت قبل در این محل‌ها پارک کرده، باید قبل از شروع محدودیت خودرو را جابجا کنند؛ در غیر این صورت پلیس به وسیله یدک‌کش این خودروها را منتقل خواهد کرد.

به گزارش اصفهان ۱۵، معاونت پیشگیری از وقوع جرم اصفهان هم امروز اعلام کرد: با توجه به سوءاستفاده معاندین از مطالبات به حق کشاورزان و اینکه صنف کشاورزان استان اصفهان هیچ‌گونه فراخوانی برای روزهای آتی به ویژه روز جمعه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰ نداده است شهروندان با هشیاری کامل از شرکت در تجمع‌های غیرقانونی تحت هر عنوان جداً خودداری کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 537 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 7 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.