خبرگزاری اصفهان 15 اعطای بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی طی سال ۹۹ در کاشان - اصفهان 15

به گزارش خبرنگار اصفهان ۱۵ علی اکبر مرتضایی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته گرامیداشت کار و کارگر اظهار داشت: نیروی انسانی سالم مهمترین سرمایه بخش تولید در هر کشوری است و به همین دلیل باید برای رفع مشکلات آنها باید اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کاشان بیش از ۷۰ هزار نفر جمعیت کارگری دارد، ابراز داشت: وجود کارگران نجیب و ماهر در کاشان باعث شده است که شاهد رشد واحدهای صنعتی در این شهرستان باشیم.

فرماندار ویژه کاشان از برگزاری ۱۲ جلسه کمیسیون کارگری در سال گذشته به منظور رفع مشکلات واحدهای اقتصادی و کارگران در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: پنج جلسه کارگروه اشتغال و ۶ جلسه کارگروه بانک‌ها نیز در راستای جذب تسهیلات اشتغال زا و همچنین تسهیلات کرونایی برای حفظ اشتغال واحدهای آسیب دیده از بحران کرونا در سال ۹۹ در کاشان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کاشان رتبه نخست اعطای تسهیلات کرونایی به واحدهای صنعتی و غیرصنعتی را در سطح کشور دارد، تصریح کرد: در سال ۹۹ بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال تقاضا برای دریافت تسهیلات کرونایی داشتیم که از این میان ۴۵۰ میلیارد ریال یعنی معادل ۷۵ درصد تقاضا تسهیلات به واحدهای اقتصادی صنعتی و نیمه صنعتی پرداخت شد.

مرتضایی با اشاره به اینکه به دلیل نیروی کار سالم در کاشان شاهد وجود جاذبه‌های سرمایه گذاری در این شهرستان هستیم، بیان داشت: خوشبختانه با شیوع ویروس کرونا با وجود اینکه در بسیاری از شهرهای کشور و حتی جهان شاهد تعدیل زیاد نیروها بودیم در کاشان به دلیل وجود واحدهای صنعتی فعال و پویا شاهد تعدیل جزئی از نیروی کار واحدهای تولیدی و صنعتی بودیم.

وی افزود: به تشخیص مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کاشان میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کارخانجات صنعتی و تولیدی کاشان بیش از ۹۲ درصد است.

کد خبر ۵۱۹۸۰۱۷

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 511 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.