خبرگزاری اصفهان 15 اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تاسیس باغ موزه دفاع مقدس در کاشان - اصفهان 15

سیدجواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس در کاشان تأسیس باغ موزه دفاع مقدس در شهر کاشان بود، اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری ارگان‌های مربوطه زمین احداث این مجتمع اختصاص داده شده بود و تأسیس این مجموعه ارزشمند هم دارای ردیف اعتبار ملی شد.

وی با بیان اینکه تأسیس باغ موزه دفاع مقدس شهرستان کاشان همکاری مردم و خیران را نیز طلب می‌کند، ابراز داشت: در بودجه ۱۴۰۰ برای تأسیس این مجموعه ارزشمند فرهنگی اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش ۱۰۰ میلیارد ریالی بودجه جاده آران و بیدگل به تهران خبر داد و تصریح کرد: بودجه این پروژه بزرگ در سال ۱۴۰۰ به ۲۵۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

وی همچنین از افزایش ۱۰۰ میلیارد ریالی اعتبار جاده کاشان، اردهال، جمکران، برزک خبر داد و افزود: اعتبار این جاده نیز به ۳۵۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ رسید.

ساداتی نژاد تاکید کرد: با توجه به قرارگیری منطقه کاشان در کنار کریدور ترانزیتی شمال-جنوب و با توجه به اینکه این منطقه در شاهراه حیاتی و پرتردد کشور قرار دارد لازم است مسئولین توجه ویژه ای به جاده‌های دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل داشته باشند چرا که برخی از این جاده‌ها از نظر پدافند غیرعامل بسیار مهم و تأثیرگذار هستند.

کد خبر ۵۱۶۸۸۹۷

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 496 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.