خبرگزاری اصفهان 15 احتمال اعمال محدودیت‌های تردد مقطعی در جاده‌های استان اصفهان - اصفهان 15

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر محدودیت تردد در جاده‌های استان اصفهان روان است و نسبت به سال گذشته با افزایش تردد رو به رو هستیم.

کاهش ۱۵ درصدی تصادفات فوتی در اصفهان

وی با بیان اینکه تصادفات جرحی و خسارتی در جاده‌های استان اصفهان گزارش شده است، افزود: خوشبختانه با کاهش ۱۵ درصدی تصادفات فوتی در استان رو به رو هستیم.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر در محورهای استان اصفهان وزش شدید باد گزارش شده است، ابراز داشت: بر اساس پیش بینی هواشناسی سرعت وزش باد در محورهای شرقی استان روند افزایشی دارد.

در صورت کاهش دید در جاده‌ها تردد نکنید

وی با بیان اینکه با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته احتمال اعمال محدودیت تردد به صورت مقطعی در محورهای استان اصفهان به ویژه در شرق استان وجود دارد، ادامه داد: از این رو از رانندگان درخواست داریم در صورت وزش باد شدید و کاهش دید در پناهگاه مناسبی متوقف شوند و از ادامه مسیر تا بهبود شرایط جوی از حرکت خودداری کنند.

سرهنگ زارع افزود: از شهروندان درخواست داریم نسبت به رعایت سرعت مطمئنه با توجه به وزش باد شدید در جاده‌های استان توجه داشته باشند.

کد خبر ۵۱۷۵۲۹۲

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 427 views بار دسته بندی : اصفهان تاريخ : 12 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها