خبرگزاری اصفهان 15 ابلاغی برای تعطیلی مدارس نداشتیم/برگزاری حضوری امتحانات نهایی - اصفهان 15

آذرکیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ در خصوص روند برگزاری امتحانات نهایی دی‌ماه دانش‌آموزان، اظهار کرد: سویه «اومیکرون» روز گذشته در کشور شناسایی شده است، ستاد ملی کرونای کشور در خصوص برگزاری حضوری امتحانات نهایی دانش‌آموزان از قبل تصمیم‌گیری کرده و این برنامه به مدارس کشور ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: هنوز ابلاغی به وزارت آموزش و پرورش برای عدم برگزاری حضوری امتحانات نهایی در مدارس نشده است، مطابق اعلام برنامه قبلی و ابلاغ ستاد ملی کرونای کشور امتحانات نهایی دانش‌آموزان دو پایه تحصیلی نهم و دوازدهم و دوره متوسطه اول و دوم به صورت حضوری در مدراس برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: سال گذشته در اپیدمی کرونا امتحانات نهایی دو پایه تحصیلی نهم و دوازدهم به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حوزه‌های امتحانات نهایی دانش‌آموزان برگزار شد.

برگزاری حضوری امتحانات نهایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

امیرپور تصریح کرد: امسال هم مطابق تصویب ستاد ملی کرونا و ابلاغ شیوه‌نامه بهداشتی به مدارس برگزاری امتحانات نهایی دو پایه نهم و دوازدهم و دوره متوسطه اول و دوم به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌ها، لزوم زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سویه «اومیکرون» دو روز گذشته در کشور شناسایی شده است، هنوز ابلاغی برای تعطیلی مدارس نداشته‌ایم و روند آموزش‌ها به صورت سه روز حضور دانش‌آموزان در مدراس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 399 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 26 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها