خبرگزاری اصفهان 15 آمار کرونا اصفهان ۲۹ آبان؛ ۱۴ فوتی و ۷۳ ابتلای جدید - اصفهان 15

نورالدین سلطانیان در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵، با اشاره به تعداد کل موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا از ابتدا تاکنون، اظهار کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۲۲۸ هزار و ۱۳۸ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.

وی افزود: در این بازه زمانی تعداد کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۲۳ هزار و ۹۱۶ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۷۳ نفر گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: تعداد ۱۸۱ هزار و ۷۸۳ نفر نیز تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و تعداد ۱۰۶ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

سلطانیان با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۷۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، گفت: از این تعداد ۱۶۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی در خصوص آمار تعداد کل بهبود یافتگان از ابتدا تاکنون گفت: در این بازه زمانی ۱۲۲ هزار و ۲۶۶ نفر بهبودیافتگان کرونا هستند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۲۵ نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: همچنین تعداد ۱۶ هزار و ۸۸۴ نفر آمار کل فوت شدگان قطعی و مشکوک به علت کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بوده است.

سلطانیان تاکید کرد: همچنین آمار مرگ و میر بیماران مشکوک و قطعی به کرونا در طی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان ۱۴ نفر گزارش شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 265 views بار دسته بندی : جامعه تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.